.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهار تورم اولويت اصلي مجلس هشتم
در حوزه انتخابيه شرق مازندران آنچه بهتر و مهمتر از نتيجه انتخابات بوده وفاق و همدلي ايجاد شده بين نمايندگان، مسئولين و مردم و مشاركت همه جانبه در سايه ايجاد اين تعامل بوده است كه در همين راستا اميدواريم در آينده اي نزديك با اجماع همه كانديداها و استفاده از طرح هاي آنان اقدامات موثري را در شكوفائي منطقه ايجاد كنيم.

منتخب مردم شهرهاي نكا، بهشهر و گلوگاه اولويت مجلس هشتم را مهار تورم و جلوگيري از گراني به روش معقولانه و منطقي دانست.

به گزارش شمال نیوز ،احمد علي مقيمي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: با قوت يافتن مجمع نمايندگان استان مازندران اميدواريم با رايزني‌هاي انجام شده به اختصاص طرح هاي خوب براي مازندران مبادرت ورزيم.
وي اظهار داشت: با استفاده از اين مجمع علاوه بر مشاركت و همفكري همه نمايندگان از تعدد طرح ها جلوگيري شده و با هدف گذاري كردن طرح ها وظايف بين نمايندگان تقسيم مي شود.
مقيمي افزود: در بخش فرا منطقه اي نيز آنچه ما را دچار مشكل كرده بود عدم تعامل نمايندگان و مسئولين اجرائي بوده كه اميدواريم با تعامل ايجاد شده اين ارتباط پر رنگ تر شود.
منتخب مردم در نكا، بهشهر و گلوگاه تصريح كرد: در حوزه انتخابيه شرق مازندران آنچه بهتر و مهمتر از نتيجه انتخابات بوده وفاق و همدلي ايجاد شده بين نمايندگان، مسئولين و مردم و مشاركت همه جانبه در سايه ايجاد اين تعامل بوده است كه در همين راستا اميدواريم در آينده اي نزديك با اجماع همه كانديداها و استفاده از طرح هاي آنان اقدامات موثري را در شكوفائي منطقه ايجاد كنيم.
وي با اشاره به ايجاد مجلس منطقه اي در حوزهاي انتخابيه افزود: در تلاشيم تا با ايجاد و استفاده از اين مجلس و وارد كردن همه عناصر فعال و خلاق در ايجاد طرح و ايده‌نو گامهاي موثري در ايجاد اشتغال در منطقه بر داشته و از طريق فرصت سازي و همدلي و با اعتماد به نقش سازنده مردم و خرد جمعي به رشد قابل توجهي برسيم.
مقيمي بيان كرد: براي فرايند توسعه در حوزه انتخابيه برآنيم تا از راه ميانبر استفاده كرده و با تدبير و شتاب حساب شده كه جهش و حركت نيازمند آن است و با تلاش و عمل خالصانه شكوفائي را در منطقه به ارمغان آوريم.
وي گفت: در فرآيند توسعه سرعت بيش از متوسط مد نظر است و عمر پروژه ها و عمليات و طرح ها را تا جاي ممكن با همين سرعت بايد به حداقل برسانيم و اگر مسئولي با سرعتي كمتر از ما حركت كند عقب افتاده و از ما جدا خواهد شد.
وي در پايان از اصحاب رسانه خواست تا با توسعه فرهنگ مشاركت در مردم آنان را جهت ارائه طرح براي تنظيم قوانين و تصويب قوانين در مجلس توسط نمايندگان ياري رسانند.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 ارديبهشت 1387
جناب اقاي دكتر مقيمي من از شهرستان بهشهر هستم .من مي خواهم مشكل بهشهر را خدمت شما عرض كنم. بهشهر امام جمعه خوبي دارد و فرماندار مقتدر و اصولگرا و خدمتگذار را دارد و نماينده خوبي مثل شما اما مشكلش اين است كه اكثر رييسان ادارات بهشهر اصلاح طلب و دوم خردادي هستند و براي اينكه دولت اقاي احمدي نژاد را ضعيف جلوه كنند همكاري خوبي با فرماندار ندارند از شما مي خواهم با ارتباطي كه با فرماندار داريد تمام اين رئيسان ادارات را عوض كنيد
بیکار 23 ارديبهشت 1387
پس مجلس هفتم اصولگرا و ...... چه کاری انجام داد که مجلس هشتم شعار آنها را مصادره می نمایند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 24 ارديبهشت 1387
جناب اقاي سردار مقيمي من هم مثل اقايي كه در بالا گفتند مشكل رييسان اصلاح طلب هستند ماوفق هستم پس بهتر است در جهت همصدايي انها عوض شوند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.